Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-12, 22:59   #82
Alynna
Seniormedlem

Alynna sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Enig i at hun er gjennomtenkt, vet hva hun snakker om når det gjelder lchf, og heller ikke er ekstremt fanatisk. Hun prøver faktisk å formidle matglede kombinert med sunn bevissthet når det gjelder hva man stapper i munnen, og selv om hun er mer perfeksjonistisk, og trener mer enn de fleste gidder, så liker jeg innfallsvinkelen hennes.

Synes bloggen handler mye om livsglede, å gjøre mye ut av små ting i hverdagen og skape glede. Jeg synes derimot at hun er litt narsissistisk (det blir man sikkert med så mye fokus på seg) og er defensiv når hun blir kritisert, på grensen til det frekke.

Men nok om det - jeg skal bla i boken når den kommer ut, jeg kommer IKKE til å ha den fremme i bokhyllen for enhver pris, men det kan tenkes at dersom den duger som et oppslagsverk for en del bra oppskrifter, så kan den havne i en skuff.

Men det finnes mange lavkarbobøker i disse dager, så det blir et spørsmål om pris og kvalitet. Synes det er mye ræl der ute ala "ta en kotelett og surr den i fløte, og server med kokt broccoli". Jeg kan da tenke selv?

Flere av oppskriftene hennes hittil har vært gode på det som er litt vanskeligere, som går på hvordan man måler opp erstatningsprodukter i rett mengde - det er ikke superlett å vite nøyaktig hvilke forhold man trenger når man baker noe nytt. Fint å ha noe som er testet ut av en perfeksjonist

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat