Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-12, 19:12   #56
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Opprinnelig lagt inn av Mariann S, her.

Det finnes uendelig med oppskrifter, som finnes i litt ulike varianter her og der i ulike oppskriftsbøker.
Kjøttkaker og fårikål finnes både hos Ingrid Espelid Hovig og Lars Barmen... og ingen av dei har vel funnet opp originalen
Eg har også matblogg, og alle oppskriftene eg bloggar, har eg prøvd ut sjøl
og mange likar bloggen min.... og ville kanskje kjøpe ei bok av meg om eg skulle finne på å gi ut ei bok
Nokre oppskrifter har eg funne på sjøl, og fått kommentar på at akkurat det laga eg også i forrige veke.....
javel, kven eig den oppskrifta, som berre var litt forskjellig.
Eg linkar alltid på bloggen min om eg brukar andre sine oppskrifter, der eg veit kven som har originalen.
Men av og til blir det berre en link til en annen som har lagt ut en link osv.....

Hvis jeg tar en av dine oppskrifter, bruker 1.5 dl vann, isteden for de 1.7 du brukte.. legger den ut på bloggen min "se hva jeg har fått til", nevner ikke deg med et ord og får 150 kommentarer på hvor utrooooolig fantastisk jeg er som har funnet opp noe så genialt.Helt okei det?

Det er vel det Peppa reagerer på her.