Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-12, 16:05   #2468
Lovinda123
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Kristiansand
Lovinda123 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

gratulerer med helt fantastisk resultat!! gir meg litt ekstra driv når jeg ser det går så bra for andre.føler det står på stedet hvil (kan jo bare veie meg men det tørr jeg ikke! men hadde akkurat samme følelsen forrige gang og fikk jo resultater så er bare å keep it up! vurderte om jeg skulle prøve den derre 500kcal timen på elixia igår men så fikk jeg sett instruktøren og han så beinhard ut så tror jeg holder meg til spinninga og yoga inntil videre

ang meieriprodukter så har vel min veileder sagt noe sånt som at jeg kunne bruke litt cottage cheese, bittelitt ost og kesam for å "piffe opp" maten i fase 2. gikk ned like mange kilo dom i fase 1 så hadde ikke noen negativ påvirkning for min del, men dette kan jo selvsagt være individuelt. Ble så lei produktene etterhvert så synes det var himmelsk med litt cottage cheese m kanel til frokost innimellom

ellers har jeg kjøpt inn en pakke med de ED browniesene. mener å huske å ha lest på forumet at noen tilberedte dem i mikroen, men har ikke klart å finne igjen innlegget. Noen som har peiling på dette?

Lovinda123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat