Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-12, 11:46   #20
Chamomilla
Seniormedlem

Chamomilla sin avatar

Medlem siden: May 2005
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Opprinnelig lagt inn av LaLa77, her.

Dette syns jeg jo er en litt annen diskusjon.
Når du velger å invitere "hele verden" inn i livet ditt, og legge ut de fleste detaljer så må du jo regne med at andre får en mening om deg. Spesielt når man jobber hardt for å få norges største blogg....
Da er det desverre også slik at ikke alle får et positivt innrtykk av personen, og jeg syns det er en stor forskjell her på å være en offentlig person, enn om jeg skulle ha sagt det om en "vanlig" person.
Spesielt hvis du har fått "statusen din" gjennom å kun fronte deg selv som person, uten å ha utrettet noe spesielt annet i tillegg.

Mulig det er jeg som er sær her

Eller kanskje jeg som er sær

Kan til en hvis grad være enig i at stiller man seg til hogg må man tåle det. Men den som hogger inngir mer respekt om de gjør det saklig og uten latterliggjøring synes jeg. Men jeg er kanskje i overkant prippen på det området. Vi er alle forskjellige.