Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-12, 20:13   #16
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Basiske matvarer

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Jeg skal ikke påstå at jeg vet så mye om dette, men å spise dette eller hint, har nok lite å si på pH-verdien i blodet/kroppen.
(Jeg mener jeg har lagt ut en link eller to om dette tidligere...)
Melkesyre pga dårlig oksygenopptak ville jeg tro at kunne forbedres med trening - men som sagt; dette VET jeg lite om. Men jeg har lest nok om dette til å tro at kroppen ordner dette selv, omtrent uavhengig hva vi spiser.

Om rawfood har noe for seg, så er det vel heller at maten er sunn og næringsrik??

Jeg begynte pustemaske om natta for å øke konsentrasjonen av oksygen. Jeg har dessuten gått hos en mauellterapaut i et år nå som blant annet setter nåler på hele kroppen for å få musklene til å slippe taket. Jeg har først NÅ kunne begynt å trene i det små for å prøve få musklene i form igjen. Men det tar tid og hvis syre/basemat kan hjelpe meg på veien, placebo eller ei, så tyr jeg til det.

Tusen takk for alle linkene! De skal leses. Greitt å få info om begge sider.