Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-12, 20:10   #15
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Basiske matvarer

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

basiske mineraler er kalium, Magnesium, Kalsium og Natrium

Akkurat Det er jo derfor Torkil ber oss spise ketolysetabelettene som inneholder akkurat det, fordi kroppen trenger det. Alternativet er jo kramper i armer og bein og tung i kroppen.

Slik JEG ser det så blir syre/basematen min å få i seg disse greiene via maten. Men også på høvelig lavkarbovis. Det ER jo mange som har måtte kutte ut melkeprodukter av andre årsaker, og egg...

Jeg gikk på en runde med kamutgress for en god tid tilbake og ble mye bedre av det. Om det var gresset eller trua spiller ingen rolle, så lenge jeg følte at kroppen fungerte bedre og så lenge blodprøver beviste det jeg følte var det nok for meg. Dessverre ramlet jeg av denne gressvogna, men er nå begynt påan igjen.