|
Sv: For mye protein?
Tusen takk for svar, dere 
Jeg er er vel noe mellom ketolyse og Fedon for tiden, mens jeg eda ammer...øøøh 
Spiser bare ren mat og lager alt fra bunnen av. En gang innimellom tar jeg meg f.eks et KarboLett rundstykke og kanskje et stykke lavkarbokake. Type 2-4 ganger i mnd eller noe. Jeg skeier ut hvis et av barna mine har bursdag, da spiser jeg kaker den dagen 
Jeg passer på å spise karber fra grønnsaker og fløte/ost/cf o.l., og prøver å få nok fett, men har aldri tenkt på proteinene...
Prøver å ligge under 50kh pr dag, og det er ikke noe problem.
Jeg pleier ikke spise så stor frokost til vanlig - jeg er mett enda, over 5 timer etter!!!!!
Så blir nok ikke så mye mer mat i dag. Altså jeg skal jo spise middag om et par timer, så får vi se ang kvelden.
Vanligvis spiser jeg 3-4 ganger.
Du har helt rett, Yrla, jeg spiser ikke f.eks kyllingfilet tre ganger daglig, så det blir jo litt variasjon, ja 
Jeg får bare fortsette og plotte inn på diett.no, så se hvor det bærer henn. Men foreløpig slapper jeg av mtp proteinene, da.
Ellers trener jeg ikke (BURDE!!!), men jeg går en hel del turer med barna nå når jeg er i permisjon. Har de i søskenvogn, bare barna veier tilsammen ca 20kg, og vognen tror jeg er ca 15 + alle pakkenellikkene - blir en del å skubbe på i bakkene 
Så tar jeg planken av og til...