Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-12, 19:29   #416
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Giv'en min har gått og dødd på seg....

Min gjenoppdagelse av syrebasekosthold gir meg krefter til å tuppe deg bak!
Jeg testet syrebase for en tid tilbake fordi jeg leste at det kunne lindre vondtene mine. I utgangspunktet var jeg ikke helt overbevist, men jeg fikk ganske raskt positive erfaringer. Jeg tror at grunnen til at jeg skled fra kostholdet var at jeg visste for lite om det, samt mangelen på oppskrifter som var lavkarbo. Jeg har i dag lest meg litt opp på syrebase og skal prøve hovedsaklig spise slik. Jeg VET jo at kroppen liker det. Det jeg ville frem til er at kanskje du må tenke litt nytt? Ikke bare lavkarbonytt, men kanskje inkludere/ekskludere noe?
Håpet du finner given igjen.

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg har STORE planer om å komme meg under 90 kilo denne uka! Kroppen better listen.

DET klarer du! For som jeg har sagt til deg før så vet jeg ikke om noen som er så standhaftig som deg når du først har bestemt deg for noe.