Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-12, 06:38   #34
frkjenssen
Nytt Medlem

Medlem siden: Feb 2012
frkjenssen er på en erverdig vei

Sv: Afrikansk mango

Jeg gikk også fem på og etter en heel haug av googling fant jeg ut en god del om dette produktet. Jeg bestilte 1.feb.. jeg har vært flink jente å ringt inn til kunde service og avbestilt slik at de ikke skal trekke noe mer eller sende noe mer. Jeg har pr.dags dato ikke sett noe i postkassen. Jeg ringte inn til kundeservice og etterspurte produktet, de sa at da produktet blir sent fra UK kan norsk toll oppholde pakken i inntil 30 dager. dette er et faktum og tiden vil kun vise om produktet dukker opp. jeg har tenkt og gi det litt tid og se om det dukker opp, har det ikke dukket opp innen 30dager vil jeg kontakte toll vesenet og etterspør pakken og kontakte kundeservice igjen. Jeg tror uansett ikke du vil få refundert pengene. Jeg har også vært inne i nettbanken min og sjekket opp i "merknaden" rundt trekket fra disse produktente. jeg googlet merkingen fra kontoutskriften og fikk meg en sød liten overraskelse. Sider fra UK, USA, og flere andre land har postet og postet om at de er blitt trekt i mangfoldige dollar selv om det kun skulle koste deg frakten. Så for dere som har bestilt. SØRG FOR Å RINGE BANKEN OG SPERR FREMTIDIGE TREKK FRA DETTE, OG RING KUNDESERVICE OG AVBESTILL VIDERE PAKKER. Jeg har undersøkt mye rundt dette og flere amerikanske banker har uttrykt stor bekymring da mangfoldige kunder har blitt svindlet. Så vær obs ! Også må jeg jo si at jeg er utrooolig spent på om den første forsendelsen noen gang vil dukke opp.

frkjenssen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektklubben Svar med sitat