Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-12, 00:31   #13
ToreH
Gjest

Sv: Oppsigelse og ny husleie

Opprinnelig lagt inn av Ethereal, her.

Er faktisk helt enigh med Hypah her (shock!), så lenge dere ikke har noe skriftlig, har dere ingenting dere kan klage på.

Hehe, koselig det og Ethereal

Har vært utleier selv og har god erfaring med dette og vanskelige leieboere. Havnet i forliksrådet pga noe liknende og leieboeren tapte så det sang, 2 ganger...
Jeg hadde selvsagt idiotsikker utleiekontrakt, så når han fant ut at han ikke kunne vri se unna så bare slutta han betale....dumt. For er det noe jeg har så er det for mye penger og alt for god tid. Så da tapte han igjen, ble i bunnløs gjeld, kemneren trekk i lønn, han får aldri mer lån de neste 10 årene. Synd for ungen hans, samboeren hans og familien hans. Men det dummeste han gjorde var å kødde med Hypah. Og vet du hvor mye han skyldte meg? 8800,-!!! I dag er jo det beløpet 3 doblet. Gjett 3 ganger om jeg har lagt inn varsling på telefonen min om 10 år om at jeg skal opprettholde kravet mitt overfor han?? Dette sørger nemlig for at han fremdeles blir registrert med betalingsanmerkninger og fremdeles ikke får lån de neste 10 årene..hehehe.

Kredinor er min beste venn kan man si!

Svar med sitat