Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-12, 19:11   #2444
Lovinda123
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Kristiansand
Lovinda123 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Gratulerer med 9kg på 4 uker!!er jo fantastisk bra! Her er det litt dagen derpå(...),hadde en planlagt sprekk igår.var ute og spiste middag med venninner og da ble det raskt litt mye vin..men holdt meg ihvertfall unna brød,poteter og dessert så satser på at det ikke blir altfor galt.satt og kjente litt på den dårlige samvittigheten men bestemte meg for å gi litt blaffen for en kveld,og heller ta det som en liten seier at ikke den sjokoladefondanten klarte å overmanne meg jeg har også sett meg litt lei på produktene for tida,synes frokost blandingen og kjeksene er veldig ok,derfor forsvinner de gjerne først også sitter jeg igjen med en haug m supper og diverse.har sikkert spist blomkålmos/pute hver dag i tre uker nå,så er heller ikke så god på den varieringa.. Skal faktisk av å prøve meg på yoga for første gang imorra..En smule nervøs da jeg ser for meg et lokale fult av snertne små bøyelige snupper,men har fått med meg ei venninne som moralsk støtte så satser på at det går greit(eventuelt får hun hjelpe til å trille meg ut hvis jeg skulle gå helt i vranglås. Ha en fortsatt god søndag!!

Lovinda123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat