Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-12, 11:41   #190
jojomesteren
Medlem

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Østlandet
jojomesteren er ny på veien

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Fedona, her.

Da er det vel best å vente med veiing til 19 februar da, Albatross Og ikke bruk tida til å grue deg...

Det går litt tregt her i gården også... Men i stedet for helt stillstans så går det bittelitt ned, men det går sakte og litt opp og ned når jeg snikveier meg Men har målt meg også, det må vi ikke glemme, og blir litt smalere og smalere. Det er jo det som teller da... hvordan klærne sitter. Tror det har hjulpet å slutte med søtning i teen og kutte drastisk ned på sukkerfri Fishermans friend!

Ellers har jeg begynt på yoga, veldig rolig sådan, og er veldig positiv til hvilken virkning dette kan ha på kroppen min. Jeg kan jo ikke trene slik andre kan, kroppen vil ikke restituere seg. Har hatt mye smerter etter de to første yogatimene, tenkte jeg måtte gi opp dette også... Men så fikk jeg råd om å ta varmt bad med en kopp salt i samt ekstra magnesium og dette har hjulpet masse! Det trekker melkesyra ut av kroppen. Er veldig glad for det, for jeg hadde nok blitt deppa om jeg ikke kunne fortsette med dette heller.

I helga så blir det nok litt vin både fredag og lørdag, som vanlig. Dette er nok en del av grunnen til at det går sent ned, men da får det heller gjøre det Det er så deilig å slappe av med noe rødt i glasset

Ønsker dere alle en flott helg!

Mmm - den yogaen hørtes deilig ut! Jeg trente mye yoga før, men har falt av lasset. Merker det veldig godt i skulder og rygg, og stivhet generelt. Skal begynne igjen. Skal ha to ukers vinterferie på hytta, da blir det yoga nesten hver dag.

Jeg har ikke fått med deg at du ikke kan trene/ ikke restituerer deg. Tror ikke jeg har hørt om det før - vil du fortelle hvorfor det er sånn? Hørtes ikke noe greit ut!!

Og du, den rødvinen blir jeg med på i kveld! Sitter på fjellet med gemalen og nyter livet. En skitur nå, så en god bok og en bedre middag - med rødvin - i kveld!

jojomesteren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo i retning Fedon, 50-70 g om dagen Svar med sitat