Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-04, 22:23   #10
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Krampene

Krampene hadde jeg også tendenser til sist jeg prøvde meg på Atkins. Fikk også råd om magnesium av Kristan, men tror det må ha vært rett før jeg sprakk, for jeg fikk ikke testet det ut. Det skal jeg gjøre denne gangen i hvert fall, for det er veldig skummelt med nesten-kramper. Jeg hadde i tillegg store smerter i hoftene, håper magnesiumen tar knekken på det også.

Det var morsomt å se et eksempel på at kroppen plutselig gir opp å kjempe i mot vekttapet, og slipper mye mer enn normalt (alt den har tviholdt på) på en gang. Akkurat så mye som du fortjente tenker jeg vi sier.

nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat