Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-12, 21:31   #26
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Alkohol og ketose ...

Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.

jeg drikker som regel vodka med cola zero og en liten skvett fun light bringerbær
Uff sliter litt med den drikkinga.. Er jo ute så si hver helg jeg:S hørt det stopper forbrenningen.. ?
Er så kjedelig å sitte hjemme.. da jeg bor helt alene i helgene også. Så jeg er ikke tungbed når noen vil ha med meg ut..
MÅ vel skjerpe meg

Takk, dette kan jeg jo bestille ute... Men kanskje ikke så godt eller? jeg mener uten bringebærsaft, noe som man ikke får i baren? Men da er det bare å presse det i seg, hehe..