Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-12, 21:28   #24
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Alkohol og ketose ...

Opprinnelig lagt inn av Alynna, her.

captain morgan er en type rom som er ganske lett å like, gyllen på farge og med undertoner av vanilje og karamell.

ang. peppermynteurt, så er det vel snakk om mynte, har sjeldent sett folk bruke peppermynte i drinker, men de to er ganske like, bare at peppermynte smaker mer tannpasta/drops enn vanlig mynte.

liker du mojito så liker du nok denne drinken

Jeg har ikke så mye peilig, som dere sikkert skjønner... Jeg drakk Hooch da jeg drakk for første gang, og det var en rusbrus. Så ble det Smirinof Ice, og av og til en cider. Har vent meg til å drikke litt hvitvin. Liker også tyrkisk pepper, men den er vel full av karbo.

Syns også strawberry daiquiri er godt da, men det skjønner jeg er of-limits!

Hva med å gjøre det enkelt? Rett og slett drikke tequila? Er den ok? (så får jeg drikke brus imellom, som drikke... )