Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-04, 20:35   #8
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av libr

JUUHUUUUUUUUUU!!!!!!!!!

jeg har nå på min 10 dag GÅTT NED HELE7 kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GRATULERER! Har du de fire siste dagene gått ned 7 kilo? For det er da vitterlig bare fire dager siden du ville gi opp fordi du ikke hadde gått ned noenting? 7 kilo er jo fantastisk da! Så flott at du korrigerer og er villig til å lære av dine feil. Du er kjempeflink!

Opprinnelig lagt inn av libr

en ting.. jeg sliter med veldige krampetrekkiniger i leggene... kan et være et tegn på vitamin mangel... noen råd????

Det er et tegn på magnesiummangel. Jeg hadde det samme, og ble kvitt det etter 3 dager med 400 mg magnesiumtilskudd. Tas helst på kvelden. Jeg har fortsatt å ta 400 mg, for det er et meget nyttig mineral, som mange har for lite av. Senker blodtrykk, og er med i hormonreguleringen.