Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-12, 22:36   #10
Iseliin90
Juniormedlem

Iseliin90 sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Iseliin90 er på en erverdig vei

Re: Sv: Min meny og bivirkninger! (Trenger hjelp)

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Syns du spiser litt vell mye søtning nå i starten. Det kan gi hodepine. Og hvor er fettet? Du må få i deg mer fett og pass på å drikke godt med vann. Det er et must... Sikkert derfor du er svimmel. Grønnsaker er også viktig. Jeg for min del syns det er vanskelig å spise grønnsaker til hvert måltid. Men jeg har lært meg å like mange typer grønnsaker, så det er ikke for jeg ikke liker men for det ikke passer seg sånn. Men til middag er jeg veldig flink. Alltid blomkål og squash og slike ting. Masse lykke til

Ja, det med søtt har jeg slitt og sliter litt med. Er veldig glad i te, men må være søtt i ellers smaker det ikke godt :-p Alltid vært veldig glad i brus, så te er en erstatning.

Fettet sliter jeg litt med, da jeg blir så utrolig kvalm om det blir for mye. og jeg hører det er lurt og kansje spise litt ren olje om man ikke får i seg nok fett :O Kansje jeg skal prøve på det.
Maten i dag har vært litt bedre, da jeg har spist 3 egg,smør,en halv grillet kylling,fetaost,salat,paprika,agurk,olje fra feta og tenkte og lage med noe ostesnacks nå. Høres det kansje litt bedre ut da ? Grønnsaker til middag er ikke så vanskelig for meg heller, det går i de få tingene jeg skrev. men altfor lite variasjon, så er redd jeg blir veldig lei..

Kansje noen har et godt tips på hvor mye fett som bør spises i løpet av en dag ? Gode fettkilder ? Prøver og få i meg en del ost, men for mye er ikke noe godt.

Første delmål !
Iseliin90 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, før start på ketolyse Svar med sitat