Tråd: Dørstokkmila
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-12, 21:13   #11
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Dørstokkmila

Hva da når man ikke kan morgentrene og ikke er villig til å ofre de knappe to timene man har med sønnen sin etter jobb? Jeg sliter virkelig big time med den dørstokkmila, men så lenge vær og føre tillater det går jeg til barnehagen på morgenen så da har jeg i hvert fall en halv times gange slakt oppover med barnevogn. Ellers har jeg stadig planer om å trene styrke i lunsjen 1-2 ganger i uken og gå en kveldstur i ny og ne etter poden er i seng ... men jeg har enda ikke klart å sparke meg hardt nok i ræva til å faktisk gjøre det. Ellers er rådet om å trene rett etter jobb uten å dra hjemom dersom du har mulighet et godt råd. Skaffer du deg en treningspartner er det vanskeligere å bryte avtalen, eller så kan du kanskje begynne med noe organisert idrett som har faste treningstider.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat