Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-12, 19:05   #31
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Høykarbo?

Opprinnelig lagt inn av Mustang, her.

Supert,Dietta! Da skal jeg kjøpe meg bakepro så fort lønna kommer!
Men over til frokostrundstykkene.. Høykarbo,hva er det? Er jo vel åpentlyst, og har googla litt på det,men er ikke det litt feil hvis man er på lavkarbo? Eneste jeg skjønte via google var at høykarbo var en måte å gå opp i vekt en dag, så lavkarbo neste for å få mer effekt på vektnedgangen.. Stemmer det,eller har jeg misforstått?
Og nei, når/om jeg lager dem og ikke skulle like de, så skylder selvfølgelig jeg ikke på deg! Setter veldig pris på at du anbefaler meg noe siden du selv har smakt de og likte dem! Så tusen takk!

Å sorry, jeg ordla meg veldig dumt der
Mente at de likner på høykarbo (altså vanlige rundtykker bakt av hvetemel, av utseende, og også i smak (etter min mening da).
De er selvfølgelig lavkarbo, så du kan trygt spise