Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-12, 13:45   #178
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Februartrening 2012

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Grunnen til at jeg spurte er at jeg er blitt helt overnervøs for å stresse kroppen. "Ååååneeei, må ikke ta i for hardt nå da, kroppen kan bli stesset!" "Nei, må ikke drikke kaffe, koffeinet kan stresse kroppen" osv. Ganske slitsomt.

Vel - sett herfra (med alle forbehold, altså ) virker det som du tåler trening misunnelsesverdig godt. Om du sover godt og treningen kjennes digg ut sånn 10-15 minutter uti så er det neppe så veldig galt?