Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-12, 12:42   #1056
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Mosepjusk, her.

Jeg vil veldig gjerne se bilde av dine, hvis det er mulig! Fikk lyst til å hekle sånne selv, selv om jeg ikke skal ha noe passende selskap de neste 10 åra, hehe.

Her kommer bilder
Ta i betraktning at de ikke er presset eller noe enda, og er vrapped rundt en gammel gråhvit serviett.
Fargegjengivelsen er ikke helt god ser jeg. De er lysellla, mørkelilla og limegrønne. Tror det blir en fin fargeklatt til hvite damaskservietter, hvit damaskduk og hvite lys. Tenkte jeg skulle ta igjen de samme fargene i blomster på bordet.

Den siste grønne bladkanten står ikke i oppskriften, den la jeg til fordi jeg syntes det ble mer helhet.
Jeg har heklet i CottonViscose, som er pittelitt tykkere enn safran som det står i oppskriften. Når jeg skal lage små blomster til bordkortene, skal jeg bruke tyyynt heklegarn og nål 1,25. Da blir de sikkert nette nok til å kunne limes på kortene uten å se så voldsomme ut.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Servring3.jpg (353,7 KB, 8 visninger)
Filtype: jpg Servring1.jpg (419,3 KB, 6 visninger)

Sist redigert av Dietta : 07-02-12 kl 13:11.
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat