Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-12, 12:31   #1055
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Jeg må innrømme at jeg er veldig usikker på farge, men fant en ny garnbutikk i nærheten med masse flott garn.
Tenker enten svart eller kanskje en fin varm og litt dyp rødfarge.
Så en som hadde strikket den svart med hvit blonde, det var også fint. Farger er ikke lett
Slik er den i svart/hvit og en i rød (som ikke er så dyp farge som jeg eventuelt ønsker):

Helt enig med TrillTrall. Den blir bare flottere og flottere
Liker begge fargevariantene, men jeg hadde laget den i svart med den hvite blonden. Den ble bare så klassisk lekker med det, og kan jo brukes til alle anledninger.
Oi, oi. Denne har jeg lyst til å strikke også, når vekta tilsier at jeg ser litt penere ut i tettsittende. Husk å skrive ned mønsteret på blonden da, hvis du kunne tenkte deg å dele i etterkant (JA, jeg vet jeg er frekk som bare det )