Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-12, 21:40   #379
Bollemor
Medlem

Bollemor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 38
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Hmm, det vil som andre sier variere litt ja. men dette er da rundt 10-11 timer i uka fordelt på 5 virkedager? Er du utrent fra før, dvs har du ikke trent noe særlig tidligere i år og i fjor? eller er dette en økning fra eksvis 2-3-4-5 timer fra det du har trent i de foregående måneder og år?

Grunnen til at jeg bare spør er at hvis du går fra 0t til 10-11 timer i uka fordelt på 5 virkedager, så høres det unektelig litt mye ut, selv om du er ung og sprek
Bare pass på så du ikke starter litt vel brått og trener deg syk/skadet eller lei etter et par mnd...

Trente endel i fjor på spenst, hadde også personlig trener i 8 uker.. Men har had en lengre pause da jeg har skadet ryggen.. Har siste tiden vært med på ryggskole.. der vi har trent 2 timer og et kvarter 3 ganger i uken over fler uker nå. Så merker jeg er ganske gira på få inn noe jeg liker å trene. Er også fortiden 100% sykmeldt pga av Nakke/skuldre/rygg og hofte smerter. Og har fått beksjed fra fyso og leger om å trene.. og trenger noe jeg kan slå igjæl litt tid

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat