Tråd: Drittlei GR!
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-12, 17:14   #10
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Drittlei GR!

Opprinnelig lagt inn av PrøveKanin, her.

Og jeg er sikker på at om du hadde fortalt dette hadde du bare fått beskjed om at du har "telt feil" eller lignende...

Vel, kursholderen min - som var VELDIG stor, mye større enn meg, hadde holdt på i 25 år med Grete Roede kurs... så jeg var skeptisk i utgangspunktet. De fleste på kurset så ut til å ha gått "ørten" kurs før hos samme dame, uten å gå ned særlig. De fleste snakket om store utskeielser i sjokolade og potetgullposen, og var nesten forferdet over at de ikke gikk ned... (det var et merkelig kurs altså...).

Så da vi noterte 2 kilo opp etter 8 uker - vel - hun sa egentlig ingenting da jeg spurte hvordan det var MULIG!?!? Jeg hadde spist etter 1600 kal-menyen som ble anbefalt for meg (egentlig 1900, men jeg valgte og gå ned et hakk). Kanskje jeg burde anbefalt henne et lavkarbokurs istedet, siden hun hver kurskveld satt og fortalte om sine erfaringer med fysing og binge-eating...

Ser ikke lengre navnet hennes over kursholdere i området.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat