Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-12, 16:22   #16
ToreH
Gjest

Sv: Spinning og fettlagring

Opprinnelig lagt inn av j88, her.

Hvor mye koster det? noe jeg vurderer også.

Vi er 2 voksne og 2 barn.
Vi betaler 25000,- for 3 uker i husleie. (men dette deles på 2, da vi drar sammen med en annen familie som vi bruker gjøre slikt med. Bare pass på at dere passer godt ilag med den andre familien...).

Norske utleiere. Du får det nok billigere, men dette huset ligger nok i den øvre klassen på dette området. Reisen fikk vi også billig, blei rundt 22000,- for 2 voksne og 2 barn (bestilte og betalte billettene 1 år i forveien). Flyr med Lufthansa, kun en mellomlanding fra Oslo til Frankfurt. Deretter straka vegen. Bruk Supersaver.no, bra service og billig.

Må ha bil der borte, men det koster ikke mange tusenlappene. Tror vi havner på rundt 5-6k for 3 uker på en STOR bil USA uten bil har vi prøvd før og det var IKKE noen suksess. Alt der borte er bygd opp og rundt at ALLE må ha bil. Glem den norske tankegangen om at buss, tog og å gå er ok....hahaha, det er IKKE å anbefale

Vi bor jo nå bare 15 min unna Disney World. På selve området er det jo alskens mulige treningsmuligheter, basseng etc i tillegg til eget overbygd basseng tilknyttet huset (ser det på bildene). Så det var med på å gjøre vårt valg enkelt, i tillegg kan jeg anbefale, pr nå ihvertfall, utleieren. Ryddig prosess og god kommunikasjon.

NB! Attraksjonene og severdighetene er temmelig dyre fant jeg ut. Disneyworld med all inclusive i 14 dager lå på ca 7000,- bare i inngangspenger..., Seaworld rundt 2000,- og Universal pictures det samme. Så regn med rundt 10-15 000,- bare i fuckings inngangspenger om dere skal være med på det meste der borte og ha valgfrihet i 14 dager... Den siste uka skal vi kun på shopping!

Sko, klær, elektroniske duppedingser er svært billig der borte og Orlando har et av verdens aller beste shopping malls!

Sammenlikner du hva du får ift en pakketur til et og annet senter i syden så er jo dette billig. Tror du skal kjempe hardt for å få en slik sydenpakketur til under 40 000,-uten å måtte bo på et pittelite leilighetshotell i regi Star Tour?

Svar med sitat