Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-12, 14:59   #36
Paraplyen
Juniormedlem

Paraplyen sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Paraplyen er på en erverdig vei

Sv: 4-åringen sulten etter måltider. Erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Hmm, Jeg har det omvendt.

Tenker stadig at jeg bør ta opp med barnehagen at alt ungene får er billigste sort karbohydrater og margarin. Typisk, makaroni og tomatsaus med bare tomat.

Og tantene ojer seg over middagsrestene min gutt har med, om hvor godt det lukter av maten...

Men jeg skjønner veldig godt dine motforestillinger, det er ikke mye å se frem til, hvis du tenker at du skal få tilsnakk av folk du er ganske avhengig av i det daglige.

Men det er ditt barn og du bestemmer hva som er best for han. Barnehagen og helsesøster skal være der for å hjelpe dere, ikke for at du skal føle deg utilstrekkelig.

Det har jeg også tenkt å ta opp med barnhagen, hvorfor gi dem margarin og lettprodukter? Men føler ikke det jeg sier har noe nytte. Tenker de vil bare argumenter at de følger statens ernæringsråd uansett..

Har også hørt at matpakke er fristende når jeg sender med forskjellige middagsrester.

Ja føler ikke vi har blitt møtt med respekt i denne saken, så da forventer man kanskje det værste også. Kan jo hende det går helt greit. Men ja nå vet jeg hvertfall hvordan jeg IKKE skal bli som pedagogisk leder. :P

Paraplyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat