Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-12, 14:13   #1039
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Når jeg har strikket raglan, har jeg bestandig strikket armene rundt på rundpinne. Kan ikke skjønne hvorfor man ikke skulle kunne det
Eneste genseren jeg har vært borti som måtte strikkes på lange pinner var i et slags lissegarn og med masse hull og kast. Der kunne jeg ikke bruke rundpinner rett og slett fordi garnet og mønsteret gjorde at maskene ikke lot seg "overføre" fra den tynne delen av rundpinnene og over på pinnedelen.

Her er det vanlig ullgarn og bare glattstrikk så det er ikke på grunn av garn eller mønster i alle fall. Tenker jeg strikker rundt jeg, det er jo mye enklere! Kan jo evt strikke de siste 5 cm frem og tilbake om det skulle være nødvendig, får lese oppskriften enda en gang.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat