Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-12, 13:12   #7
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hadde vært greit med punktslanking!

Hmmm jeg blir statig vekk forundret over hudens evne til å tilpasse seg innholdet så jeg hadde ikke vært bekymret. (Og jeg er ganske så mye eldre enn deg.) Spis variert slik at kroppen får det den trenger for å jobbe så fikser den det.
Puppene og fasongen generelt kan også endre seg underveis på samme vekt - både opp og ned. Hos meg slipper puppene vekt ganske fort, men når nedgangen bremser så sniker det seg fett tilbake der raskt også. Litt irriterende når man ligger å vipper mellom to bh-størrelser...