Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-12, 17:35   #3
ketoseprinsen
Medlem

Medlem siden: Aug 2011
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: DA gjør jeg et siste forsøk!

Opprinnelig lagt inn av Littforbreianita, her.

Etter to år med flere mislykkede forsøk på Ketolyse, har jeg nå funnet inspirasjonen igjen, etter en nøye inspeksjon foran speilet, naken....! Nå jeg møkklei av å høre på min egen stemme som syter og klager over hvor misfornøyd jeg er med meg selv, og føler meg hele tiden så blubbete, sløv og giddalaus.

NÅ er det på tide å gjøre noe med det! Denne gangen SKAL viljestyrken seire, og 10 kilo forsvinne - BASTA BOM!

Grunnen til at jeg stadig ramler av er at jeg har en veldig hektisk hverdag, med mye reising i jobben - i tillegg til stort hus og to små barn; føler aldri jeg strekker til, og har da sjelden mye tid å sette av til å lage ordentlige måltider (finnes ikke mye hurtigmat på lavkarbo....). Men jeg får bare finne tid!

Startvekt: 64
Mål sluttvekt: 54

Lykke til alle sammen, og motivasjonsord mottas med takk :-)

Dette går nok bra
Etterhvert lærer du deg triks med hurtigmat på ketolyse også, jeg bruker i snitt mye mindre tid på matlaging nå enn før.
Har man glemt/ikke har tid til å ha med mat på jobb f.eks er grilla kylling i varmdisken på butikken en fin ting. Ta med et par babybel og en liten salatpose, så er du i boks.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat