Opprinnelig lagt inn av hypah, her. Antakelig for mye svai i ryggen og rumpa hengende for mye ned. Strak rygg. 3x60sek første gangen du tar planken er sææærdeles bra! Men mulig sideplanken er bedre inntil du blir sterkere i ryggen. Et godt tegn! Musklene jobber hardt! Jepp, da får du ikke vondt i korsryggen mer heller. Grattis med din første økt i en av de beste øvelser for sixpackmage og ryggtrening.
Opprinnelig lagt inn av hypah, her.
Antakelig for mye svai i ryggen og rumpa hengende for mye ned. Strak rygg. 3x60sek første gangen du tar planken er sææærdeles bra! Men mulig sideplanken er bedre inntil du blir sterkere i ryggen. Et godt tegn! Musklene jobber hardt! Jepp, da får du ikke vondt i korsryggen mer heller. Grattis med din første økt i en av de beste øvelser for sixpackmage og ryggtrening.
Hmmm...vent nå litt; støttet meg på albuene, ikke strake armer Ikke så bra for første gangs likavel, kanskje..? Er det fjusk? Har ikke tenkt at jeg skulle hatt strake armer, jeg. Prøver forresten å være heeelt strak, uten "hengerumpe" Vet ikke helt om det blir noen sixpack her, akkurat, men litt oppstramning etter graviditeter hadde vært fint Startet dagen med 3*60 - fremdeles på albuene. Tungt, men det går! Mange flinke plankekjørere her