Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-12, 20:19   #363
aktivjente
Medlem

aktivjente sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg
Wink

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.

Trenger litt tips i forhold til trenging og mat jeg..
jeg har tenkt til å starte på trene endel.. men lurer derfor på hva dere spiser før trening? Det jeg har tenkt å starte med å trene er :
3 timer spinning, 3 timer zumba, 1 time functional moves,1 time kondis u/h i sal, 2x20 min slyngetrening, og 2,5 timer egentrening/styrketrening i uka.. dette fordelt over mandag - fredag. Så det utgjør litt tid per dag..derfor tenker jeg på hvor lavt kan jeg legge meg i forhold til karb???

Noen (bl.a jeg) kan trene hvor mye og hvor hardt man vil, uten å ligge over 15 karber dagen får bare mer energi og går aldri tom , mens andre opplever at de må hive innpå litt grovbrød e.l. før de skal trene, ellers blir de tunge i beina.

- Med andre ord; det varierer sterkt fra person til person, så du må bare prøve deg fram .

Lykke til og nyt den deilige energien og ikke minst det gode humøret som trening gir!!

Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat