Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-12, 16:06   #6
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Trening? pluss litt til

Jeg har trimsykkel (faktisk har jeg to, en hos meg selv og en hos Lille Gubben) og perodevis er jeg flink til å bruke dem. Nå for tiden sykler jeg 2-3 ganger i uka, ca. 30 min hver gang. Men for at jeg skal få gjort det så må jeg si til meg selv at det er bedre å sykle i 15 min enn i ingen minutter, det er sannelig ikke alltid like lett å få trødd inn en halvtime på sykkelsetet har jeg funnet ut!

Jeg har lagt inn en del musikk jeg liker på pc'n (har rota bort mp3-spilleren gitt, den er jo så liten!) og har den stående ved siden av sykkelen med øretelefoner tilkoblet - da er det mye morsommere!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat