Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-12, 15:07   #153
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Fedona, her.

Nedgang er nedgang Heldige du 3.1 er jo veldig bra! Fortsatt SDS?

Jepp, selv om jeg er matlei etter tre uker. Bra er det da, jeg var jo matlei på "vanlig" mat før SDS Så det blir et par biter morrpølse med majones på innimellom, og et par oliven her og der. En atkinsbar i ny og ne, men det kan jeg bare fint slutte med med en gang - bare tullmat

Nå drømmer jeg om røykalaks rullet med ruccola og snøfrisk, eggesalat, marinert kyllingfilet med masse grønnsaker og fløte saus hahaha!

Dette skal nok gå. Har et rimelig fornuftig mål om å komme meg ned 12 kilo tilsammen til 1.mai. 12 uker ca det. Hm. Kanskje det ble litt mye? Tenker litt på den

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat