|
Sv: Hvem er med på sideplanke eller planke i kveld?
Opprinnelig lagt inn av gamlebyen
Kjører ulike varianter av planke sammen med tabata-formelen, fire variasjoner 2x20 sek hver, ti sek hvile mellom. Halveis har jeg alltid mest lyst til å spy
Kjenner igjen spyfølelsen, tabata er litt konge! 
Opprinnelig lagt inn av smgj
3x30 hver side
3x30 vanlig
2x60 vanlig
1x60 hver side (daua)
Og så 2x60 motsattplanke (beina på skammel, ligge på ryggen og så opp i "planke" med skuldrene som støtte)
Jeg kjenner jeg dør litt inni meg! Jeg gjør det ikke i dag, men jeg skal grisebanke tidene dine en gang! 
Opprinnelig lagt inn av hypah
Ja, sideplanke: checked.
Antall: 3x60 sek, checked.
Smerte: Litt vondt, mest i viljen fordi det er tungt, men når jeg leste tråden her så sa jeg til meg sjøl: Ikke pokker heller om du skal gi deg, hold ut din slakapung.
Det hjalp.....
Qlio: Jeg kjøper meg Redcord Mini slynger på xxl. Monteres opp i takbjelken i &trimrommet" Qliomannen kjøper sikkert noe sånt til deg også nå etterhvert som poleringsflaten for skaftet blir mer ruglete og markert....
Trimrommet mitt er på 2 kvadrat og deles med servere og sånt din slakapung der du sitter i ditt palass... det er plass til en sykkel. That's it! Men du, kjøp med den derre "huska" også, da. Den vil dere... ehh.... du nok like. Misunnelig på det rommet ditt, ja!
Opprinnelig lagt inn av Røsslyng
3x30sek planke fullført. Skal ikke flire på flere dager, for da tror jeg musklene i magen revner! Fyttigrisen!
Hvordan er formen? Kjente mammagenet mitt slo inn for fult her! Men det er virkelig noe som tar, altså! 
Opprinnelig lagt inn av hypah
I love you!
I love you too! 
Opprinnelig lagt inn av Photobscura
Har gjort planken i yogaøkten min nesten daglig lenge, gikk så fint etterhvert atte. Og så begynte jeg med sideplanken. OMG! Om jeg ikke får midje av det så dør jeg.
Hvilket minner meg på at jeg ikke har trent på noen uker ...
Smekreste forumet dette her tenker jeg? Tør du noen gang å ikke trene igjen? Neida, dårlig samvittighet får vi presset på oss overalt, men kult med ting som funker!
Opprinnelig lagt inn av timich
Er det lettere om man har beina oppå en krakk (slik om på bildet til hypah)?
Nei, det blir enda tyngre. Men du kan ha som mål å ta beina opp. Det skal jeg. I løpet av mars. *hysj*
|