Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-05, 21:54   #9
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert angående Sucralose

Opprinnelig lagt inn av siljel

og andre jeg har snakket med har fått atkins-forsendelser stoppet av tollen og gitt beskjed om "neineinei.. glem det. dette sendes tilbake".

men dere har fått tilsendt atkinsvarer uten at tollen blir sure? utenom å fortolle skyhøye momsprosenten da altså..

Det er mange mange her inne som har bestilt fra Atkins uten problem. Jeg har bestilt MASSE. Og alt har blitt sjekket og godkjent. Vi betaler toll + moms. Det eneste som har skjedd er at enkelte nettbutikker ikke sender "bedervelige varer" så langt som fra USA til Norge. Det har jo ikke noe med tollen å gjøre. Men ferskvarer/bedervelige varer/varer som kan føre til smittefare er heller ikke tillatt innført. Det er også flere kosttilskudd som ikke tillates innført fra USA, - men de samme tilskudd tillates innført om de er sendt fra EU-land. Tollreglene er innfløkte greier....