Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-05, 21:37   #15
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Atkins Advantage Decadence eller Hazelnut

Opprinnelig lagt inn av siljel

Det skal forresten være sagt at veldig mange Atkinsere i USA mener man må regne med fiberet i disse barene, fordi mange reagerer på fiberet alikevel. Altså det er ikke ordentlige netcarbs. For meg stemmer det også, jeg må regne med så mange karbohydrater det egentlig står inkludert fiber, for jeg står stille på vekten om jeg tror det bare er 2-3 per bar...

Jeg har også sett diskusjoner ang fiber, men tror de engentlig hadde utgangspunkt i at en eller annen skrev fiber i et innlegg isteden for kunstig søtstoff (sukkeralkoholer) ved en feiltakelse og så spredde det seg "som ild i tørt gress" fra forum tiol forum. Det ble tilbakevist og rettet på, uten at jeg klarer å finne tilbake til innlegget (det var grundig dokumentert).

....men som sagt.... siden jeg ikke finner innlegget...