Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-12, 13:24   #36
Brokkoli
Medlem

Brokkoli sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Brokkoli er en juvelBrokkoli er en juvelBrokkoli er en juvel

Sv: Februartrening 2012

Min treningsuke begynte i går. Jeg følte meg litt sliten og pjusk, så jeg droppa den planlagte dobbeløkta med bodypump og spinning - og gikk for 30 minutter på ellipsemaskinen istedet. Jeg var redd spinning kunne trigge en forkjølelse - men tydeligvis er det ingenting jeg kunne gjøre uansett. I dag er jeg skikkelig forkjøla og føler meg ganske dårlig.

Er det noen her som er flinke på dette med sykdom og trening? Det er bare å gjøre det man orker, sant - det skader ikke? Jeg vil ikke ha treningsFRI selv om jeg ikke går på en hard spinningtime. I dag tenkte jeg å gå litt i fjellet om jeg orker litt senere, og om jeg ikke orker det går jeg rundt i nabolaget. Jeg tror det viktigste for min del er å ikke bli for anpusten. Jeg har en del luftveisproblemer, og har trigga en god del atypiske lungebetennelser fordi jeg har løpt når jeg har vært syk - og fått beskjed av legen at det må jeg ikke gjøre.

OK, rotete innlegg... Det jeg lurer på er følgende:

- Kan jeg gjøre hva jeg vil så lenge jeg føler at jeg orker det?
- Bør jeg velge styrketrening fremfor kondisjonstrening når jeg drar til treningsstudioet?
- Er det sant at man kan bli syk av å trene, eller ville man trolig blitt det uansett?

Brokkoli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon Svar med sitat