Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-12, 23:00   #30
Karla
Medlem

Karla sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Karla er på en erverdig vei

Sv: Fikk kjeft av legen pga lavkarbokosthold (trenger innspill!)

Legen hadde jo satt opp time for meg i begynnelsen av januar, som jeg stilte spørsmålstegn ved i "diskusjonen vår". (Hvorfor hadde jeg ikke fått informasjon om årsaken til at hun hadde satt opp time, det stod jo bare "etter avtalt tema".)

Jeg sa aldri til legen i den diskusjonen at jeg ikke kom til å stille på den timen, men tenkte jo det. Så skulle jeg ringe og avbestille et par ganger, men kom ikke gjennom (enten hadde de pause eller så var kontoret allerede stengt). Så timen har vært, jeg var der selvsagt ikke, og jeg akter heller ikke å betale noe gebyr for ikke å ha møtt opp.

Men har fortsatt ikke lyst å gå til henne neste gang jeg trenger det, pga holdningene hennes. Hadde hun sagt det på en rolig og fin måte, så kanskje jeg kunne, men følte meg nærmest ydmyket. Hva visste hun om min kunnskap, annet enn at jeg var sykepleier?

Går vel inn på fastlege.no nå.
Jeg har jo blitt fortalt og forklart på en adekvat og fornuftig måte av andre terapeuter/ernæringsrådgivere hvorfor mitt kolesterol ikke er forhøyet. Så dessverre må denne legen vike for de andres erfaringer og forskning.

Karla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Egenkomponert Svar med sitat