Tråd: Jordskokk
Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-12, 20:13   #49
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Jordskokk

Opprinnelig lagt inn av sylwester, her.

Mente ikke å skremme deg da... Den er sikkert bedre enn potet.

Det det sto om at pastinakken økte i karber over tid ligner jo og litt på forskjellen i karber på tidligpotet versus lagringspotet i matvaretabellen.

Jer er ikke så lettskremt da....

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Dette med inulin og blodsukker er visst veldig individuelt. Altså: noen klarer å ta det opp og får blodsukkerøkning, andre ikke.

Det samme gjelder for luftigheten... Noen plages, andre ikke. Noen klarer å venne seg til etter hvert. Jeg vet ikke om det er de samme som blir luftige som de som tarop/ikke tar opp inulin...

Noen med en blodsukkermåler her?

Vel, siden jeg får vektstagnasjon av frø/melerstatning og søtningsmidler og for mye meieriprodukter, kan du banne på at blodsukkeret stiger som bare pokker med inulin også.... Tar ingen sjaner