Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-12, 09:08   #9
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Når på døgnet veier dere dere???

Opprinnelig lagt inn av Glorfinia, her.

Ja, det er faktisk helt vilt hvor stor forskjell det kan være. Jeg veide meg i går kveld, og da jeg sto opp i dag veide jeg 2 kg mindre. Jeg veit det ofte kan være større forskjell også. Men jeg skjønner ikke hvor alt blir av! Man svetter vanligvis ikke så mye i løpet av tiden man sover, og jeg tissa ikke to liter da jeg sto opp liksom. Merkelig fenomen.

Man svetter vanligvis ca en halv liter i løpet av ei natt ().
Det kan du selv finne ut ved å veie deg rett før du legger deg og rett etter at du står opp - før du går på toalettet.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat