30.jan: Ikke treningslyst i det hele tatt i dag. Sykkelturen i går satt i beina og jeg visste det står hardkjør med over terskelintervall i dag. Det at jeg sovna i senga på en skikkelig cowboystrekk hjalp vel ikke akkurat på lysten heller.... Men på med godskoene, et par Adidas Adizero Tempo og kompresjonsbuksa fra Skins. Så følte man seg ihvertfall bedre. Beina ble bedre jo mer jeg løp også. Det er et godt tegn. I dag stod det 6x1200m intervaller på programmet. De løpes slik: De første 1200m i sone 4 deretter direkte over på neste 1200m uten pause imellom, men da i sone 3 dvs i lavere fart. For meg så innebærer dette på nåværende tidspunkt 15 km/t og 12km/t. Slik fortsetter det så man i praksis løper kontinuerlig i 7200meter. Totalt ble økten på ca 10-11km inkl oppvarming og nedgåing. Hele økten ble avsluttet med sideplanke og styrke. Nei, hadde ikke skjorte, og nei jeg er ikke eksibisjonist, ja jeg er varm og svett. Forbanna sliten blei jeg iallefall. Sånn Qliq, nå er det din tur til sideplanken litt! ;-) Treningsfilen vedlagt: