Tråd: Frukt/bær
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-12, 21:04   #15
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Frukt/bær

Opprinnelig lagt inn av ostebit, her.

Hva med fruktsalat? Hvor ille er det f.eks. å spise en fruktsalat bestående av et eple, en appelsin, en banan, en-to kiwi og druer med vaniljekesam fordelt på f.eks. en helg eller kanskje alt på en gang? Er det veldig dumt og jeg kunne likegodt stappet i meg samme mengde smågodt?

Med egenkomponert som kostholdsfilosofi er det umulig og si om fruktsalat går innenfor ditt inntak av kh i løpet av en dag
JEG ville heller blandet forskjellige bær, litt frukt av og til om du har høyere toleranse for frukt er strengt tatt ikke noe problem, men det er jo avhengig av om du skal ned mye i vekt, HAR du vektnedgang eller ikke, er du utålmodig, og blir du lett "hekta" på søtt...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat