Jf diskusjonen med Yrla; det er vel mulig å uttrykke seg litt meir "ydmykt"? Me har jo alle ulike forutsetn/motiv for å trene.. Yrla gav meg verdifull støtte (kjekt å høyre at ein er "tøff" " det er ikkje kvar dagskost) sjølv om det ikkje kjem frå ein proff, men det er veldig trivelig å få konstruktiv tilbakemelding av ein proff også. Begge deler er kjærkomment (for meg i alle fall) Ikkje alle ønsker å trene seg "forderva" eller for å bli i racerform, men kanskje for å kome eit lite steg videre (for nokon er det å gå ein liten tur kvar kveld og for andre er det maraton, me er fryktelig forskjellige..) Kan nok delvis forstå Yrlas reaksjon på nokon av utsagna. Kom litt bakpå sjølv og fekk behov for å "forsvare" meg litt i starten, men no er eg både glad og fornøyd med heile diskusjonen (og håper fremdeles på positivt svar fra Polar.. Den klokka har begynt å bli dyr for meg jf kjøp av dokking, klokke --- ikkje økonomi til ei til, men har fryktelig lyst å svømme med den ), men forstår at eg kanskje må ha ny klokke for p... Ja-ja treningseffekten blir jo den samme, men ein blir litt hekta på å logge alt mulig) Skriftlig nettkommunikasjon kan fort bli krassare en om me såg fjeset ditt medan du snakka (kanskje med boble-blid-stemme for det me veit )