Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-12, 00:15   #18
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Muskler vs fett og litt til å lure på ...

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Yrla, les, eller enda bedre erfar litt selv om treningsprinsipper og hvordan vedlikeholde, forbedre treningsstandarden så skjønner du hva jeg mente med den kommentaren. Dette er et treningsprinsipp som er temmelig viktig å følge og overhodet ikke vondt ment, det skjønner også de som har litt peiling på trening og treningsprogrammer. Mengde kontra intensitet må avstemmes temmelig nøyaktig nettopp for å sikre at man tåler høy intensitet samt orker trene i flere år og ikke bare i skippertak.
Er det ikke 60-70% av alle som trener på sentre slike støttemedlemmer? Hvorfor det tror du? Jo fordi de starter med feil mål og for hardt og for ivrig i begynnelsen. Med PT som er alt for ambisiøse så må det jo gå som det går.

Jeg sier ikke at svingstangdeluxe er et støttemedlem, langt i fra, hun virker være seriøs, motivert og villig. Jeg ønsket bare gi henne litt push på veien. Tror nok hun skjønte det bedre enn deg

Får håpe hun gjorde det, for du skriver på en måte som går rett foran ansiktet mitt og forbi.