Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-12, 23:51   #14
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Muskler vs fett og litt til å lure på ...

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Hehe, nei for trening det har jeg jo overhodet ikke peiling på. Jeg ble jo slik jeg er på ren slump, i likhet med andre som er i fysisk god form Ingen, jeg gjentar ingen har fasiten på hva som er riktig trening, men det finnes noen grunnleggende elementer for å unngå trene feil og deretter gi opp. Det er de jeg adresserte i mitt innlegg. Forøvrig ikke så veldig ulik de samme som jeg linket til i innlegget nedenfor

Om du har peiling blåser jeg i når du skriver at hun trener på en måte som kan sammenlignes med klattmaling på rust. Stygt sagt, synes jeg, og jeg sa hun ikke burde ta deg så alvorlig siden det så ut som hun ville trene mindre bare fordi du skrev det du skrev.Noe jeg mener ikke skulle være avgjørende. Hun selv kjenner egen motivasjon og lyst, og så lenge hun trener ifølge dette er det bare bra, mener jeg. Så blæ Å si at hun klattmaler på rust når hun har trent i ti år er jo helt fjernt.