|
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Opprinnelig lagt inn av DeeDee, her.
Jeg begynte på Atkins. Er fremdeles nybegynner da. Den første uken raste jeg ned 4 kg i vekt, plutselig nå, som det er den andre uka, har jeg fått 3 av dem tilbake. Ble ordentlig skuffet og lei meg. Like før jeg kasta meg i bilen og kjøpte en fet kraftig burger eller kebab. Men klarte å holde meg ved nød og neppe. Hva gjør jeg galt???? 
Du skjønner det er håpløst og si noe om hva som har skjedd i din situasjon med så lite informasjon? Fortell hva du har spist, hvor høy du er, hva du veier, om du spiser det samme denne uka som forrige, og om du skal ha menstruasjon snart... Detaljer er nødvendige for å kunne veilede.
Jeg vil også si at det må være litt dårlig med motivasjonen når du med vektoppgang på 3 kilo ønsker og dra og proppe deg med mat som sannsynligvis både vil gi enda mer vektoppgang OG ødelegge det du har startet på i forbindelse med kostholdsendring?
Ingen legger på seg 3 kilo fett i løpet av ei uke på et atkins-kosthold, så ro deg ned en del hakk og start med og fortelle hvordan du spiser osv.
|