|
Sv: Mine kolesterol-prøver ...
Disse vektene sender elektroniske signaler gjennom kroppen og måler ut fra hvor lang tid det tar å "trenge" gjennom diverse materie og måler vann, fett, muskler etc ut fra det.
Men, de man kjøper til eget bruk er nok mest bare for moroskyld, da de er veldig unøyaktige, og klarer stort sett ikke å måle noe særlig over hoftene, og særlig for f.eks. meg som er en smule skrapa fra hoftene og ned er det veeeeeldig misvisende (jeg veide godt over 80 kilo og fikk beskjed om at jeg hadde en fettprosent på litt over tjue. Saklig. ).
For øvrig er Tanita er vel av de beste.
Men skal man få tatt en skikkelig kroppanalyse med en sånn vekt, så kan man enten kjøpe en til femti tusen, hehe, eller bestille time på et treningssenter som har sånne, eller så har de dem på Lindberg-klinikkene også. De er som regel supernøyaktige og gigantiske, med håndtak og det hele sånn at signalene går fra topp til tå.
Jeg tok en sånn inbody-analyse for et par år siden. Kosta vel 300-400 kroner, og da gikk en fyr som jobba der gjennom absolutt alt av resultater sammen med meg. Nyttig! 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|