Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-12, 20:42   #329
Qlio
Seniormedlem

Qlio sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 49
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Januartrening 2012

Opprinnelig lagt inn av Victory, her.

Jæklær som du har kjørt deg i dag da!

Her ble det frem og tilbake til byen, ca 1 time tilsammen.
En runde i lysløypa.. det tok 30 min. Å gud bedre, tror jeg lå mellom 90 og 95% hele veien jeg... haha! Fikk jobba seg litt denne kroppen.
Men da tror jeg det blir og avlyse spinningen på mandag jeg, og opprettholde skiformen..
Så deilig når man først har dristet seg ut første gang.

Dørstokkmila er lenger på noen øvelser enn andre. Ski har cirka 3 mil for meg, men som deg er jeg alltid like fornøyd når jeg har gjennomført. Ble nesten litt inspirert jeg nå?

Opprinnelig lagt inn av hypah

Så så, hvilepuls nå.
Joggesko, Qliq, jeg mener joggesko....hehehe

Damer er jo sko-gærne, antakelig som vi menn digger power tools

Jeg har ikke tall på hvor mange driller, spikerpistoler og sager som befinner seg i garasjen....hehehe. Og helt greit at kona ikke vet det også....

Men jeg har flere joggesko også. Et par som jeg går ute med, joggesko og inne-i-sal sko. Og jeg skulle gjerne hatt piggsko, til jogging ute på vinter'n, og litt mykere til pilates..... mine andre sko, vel.... jeg har noen og mannen og jeg er enige om en ting. Jeg legger meg ikke opp i hva han kjøper av datautstyr og powertools. Han legger seg ikke oppi hva jeg kjøper av klær og sko.

Opprinnelig lagt inn av Nellie

Si hallo til den ENESTE av 50 personer i sykkelsalen som IKKE hadde sykkelsko og nesten den eneste som ikke hadde sykkelbukse. Det var med andre ord en meget seriøs stemning i salen Mange seriøse syklister.

Men hallo. Det greiene der. Det var jo rene barneskirennet! Ikke slitsomt i det hele tatt. Og hva skal man med pauser midt inni? Det er jo bare to timer? Skal man spise så kan man vel gjøre det mens man tråkker?

Anyways. Pulsklokka sier 2 timer og 3 minutter, Gjennomsnittspuls på 156 (76%) og makspuls på 217 (106%). Eeeh.. Den siste der var nok klokka mi som bare tok seg en liten tur på egenhånd. Den gjør det innimellom. Tror makspulsen kom opp i rundt 91%. Fikk jo liksom ikke lov til å gå over 85%, men når jeg kom til slutten og enda ikke var litt sliten engang, så måtte jeg tråkke til litt.

1301 kalorier forbrent. Det blir vel noen Sohoer det. Hadde en herlig energi igjennom hele runden og masse krutt i beina til og med på slutten, så maten før var nok ok! Hjalp vel at jeg spiste endel karbohydrater i går også. Drakk BCAA underveis også. Ca 20 gram av det.

Hallo til den eneste snålingen i spinningsalen (men du var sikkert den søteste). Enig med du, spising må man håndtere mens man trener, og en del av treningen er jo å lære seg å planlegge å ha med nok drikke og evt annet påfyll. WORD! Kos deg med Soho - vel unt!!!

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat