|
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Hei i luken! Skulle ønske jeg kunne spise ubegrenset av fisk... Som allergiker må jeg være forsiktig dessverre. Jeg kunne spist fisk 5 dager i uka. Forbuden frukt smaker best osv. Avokado står også på nei-lista, men spinat har jeg ikke prøvd. Har du tips til hvordan jeg kan lage spinatstuing?
I kveld tok jeg meg selv i nakken og laga lasagne. Mye ost og fløte, så fingrene er som knakkpølser, men du verdens så godt. Hadde i blomkål og litt store gulrotbiter så det ble litt å tygge på - lekkert. Droppa squashen i; det spiser jeg hver dag ellers Må skjerpe meg med henhold til middagsmenyer kjenner jeg. Lage store porsjoner, evt fryse ned og i allefall variere. Det samme gjelder alternativ lunsj og frokost. Bruker en del omelett og eggerøre, men varierer med hjemmelaget knekkebrød og tebrød og de nye brødene til LenaBeatrice. Skap bli bedre på pålegg også, i dag går det i skinke, ost, skinke, ost. Jeg har så smått begynt å kikke i bokhandler, og skal se om jeg finner ei god bok etterhvert.
Nå er det fredagskveld med strikketøy, et glass vin (som forflytta seg til "fletta" med en gang ) og Nytt på nytt mm. Ha en god fredagskveld alle sammen!

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort! Og litt mer aktiv!
Sist redigert av Tarato : 29-01-12 kl 10:25.
|