Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-12, 13:37   #296
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Januartrening 2012

Jaa-a. I dag har jeg vært på styrketråkk! Fantastisk time altså! Det er liksom type 10 minutter oppvarming opp mot "gul sone" også holder man seg i gul sone (mellom 80% og 90% av makspuls" resten av tiden, bortsett fra 10 minutter nedtrapping på slutten! Instruktøren (senterlederen) er helt topp! Hun vant sykkelrittet jeg skal være med på i Juni, i fjor. Så she knows her shit!

Gjennomsnittspuls lå på 81% (Lå mellom 85 og 89 i de 35 minuttene da..) og makspulsen (bare på den siste sangen kom opp i 94%)

I HEART IT!!!

Ble 54 minutter spinning da, så MÅTTE 6 minutter på mølla etterpå. Kan virkelig ikke ende på et så forferdelig ikke-rundt tall.

Jo.. Også før tok jeg 10 x 2 Glute bridge med stang, og etter ble det situps på ball, noen knebøy i smithmaskin, noen frontbøy i smithmaskin og noe singel leg kicks.

Sist redigert av nellie : 27-01-12 kl 13:42.
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat